tco
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:20, 17 Cze 2006 Temat postu: Tryby rozgrywki |
|
|
Hostage Rescue (odbicie zakładników)
Tryb ten rozgrywany jest na mapach cs_xxxxx. Zadaniem antyterrorystów (CT) jest odbicie zakładników przetrzymywanych w bazie terrorystów (T) i doprowadzenie ich do punktu ratunkowego. Terroryści natomiast muszą im w tym przeszkodzić. Rozgrywka kończy się w momencie, gdy antyterroryści uwolnią wszystkich zakładników, któraś z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas przeznaczony na rozgrywkę.
Najpopularniejsze mapy:
* cs_assault
* cs_estate
* cs_italy
* cs_militia
* cs_siege
* cs_office
Bomb / Defuse (podłożenie / rozbrojenie bomby)
Akcja rozgrywki toczy się na mapach de_xxxxx, a główną rolę odgrywają terroryści. Mają oni za zadanie przedrzeć się do wyznaczonego miejsca, w którym muszą podłożyć bombę, w czym – oczywiście – przeszkadzać im będą antyterroryści. Rozgrywka kończy się w momencie wybuchu bomby, rozbrojenia jej przez antyterrorystów, straty wszystkich graczy przez jedną z drużyn lub skończeniu się czasu.
Najpopularniejsze mapy:
* de_aztec
* de_dust i de_dust2
* de_nuke
* de_cbble
* de_inferno
* de_train
* de_prodigy
Assassination (zamach)
Areną działań są mapy as_xxxxx. Jeden z graczy drużyny antyterrorystów staje się VIP-em, którego reszta drużyny musi eskortować do specjalnego punktu ewakuacyjnego. Zadaniem terrorystów jest zabicie VIP-a, a jest ono utrudnione, ponieważ mogą oni kupić jedynie niektóre rodzaje broni. Rozgrywka kończy się, gdy VIP bezpiecznie dotrze do punktu ewakuacyjnego, terroryści zabiją VIP-a, drużyna straci wszystkich graczy lub czas rozgrywki zostanie przekroczony.
Najpopularniejsze mapy:
* as_tundra
* as_oilrig
Escape (ucieczka)
Tryb ten został oficjalnie wycofany w Counter-Strike’u beta 7.0, jednak możliwość gry pozostała. Miejscem tego rodzaju rozgrywki są mapy es_xxxxx. Zadaniem terrorystów jest ucieczka z terenu działań do wyznaczonego punktu. Nie jest to łatwe, gdyż terroryści nie mogą kupować broni – jedyną możliwością jej zdobycia jest odnalezienie miejsca, w którym broń jest składowana. Antyterroryści muszą oczywiście powstrzymać terrorystów przed ucieczką. Rozgrywka kończy się, gdy połowa terrorystów ucieknie, antyterroryści powstrzymają (zabiją) większość terrorystów, jedna z drużyn straci wszystkich graczy lub skończy się czas. Po ośmiu rozgrywkach w tym trybie, role odwracają się.
Post został pochwalony 0 razy
|
|