tco
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:01, 16 Cze 2006 Temat postu: Dungeon Siege II: Broken World |
|
|
Pierwszy dodatek do znanej gry akcji/cRPG pt. Dungeon Siege II. Akcja rozszerzenia ma miejsce rok po wydarzeniach w jakich uczestniczyliśmy w DSII. Jak mówi tytuł, świat jaki tu zastajemy, jest kompletnie zniszczony i zdewastowany, co rzecz jasna boleśnie odbiło się na zamieszkujących go rasach. Elfy odizolowały się od wszystkich, a ich wewnętrzne dążenie do pozyskiwania wiedzy zastąpiły uczucia ksenofobi i wrogości. Również rasa Dryads stała się bardziej nieufna i niedostępna, a ludzie z kolei, po upadku swojego imperium przeobrazili się w swoistych wygnańców bez domu, którzy usiłują jedynie przetrwać. Nic nie wygląda tak, jak wyglądać powinno, a na dodatek Dark Wizard (aka Overmage), antagonista z pierwszego Dungeon Siege powrócił i stanął na czele armii składającej się z posępnych kreatur znanych jako Familiar Surgeons. Są to monstra złożone z różnych części ciała ras występujących w świecie Dungeon Siege. Jak łatwo się domyśleć, gracze po raz kolejny muszą ocalić to uniwersum. A zająć powinno to około 10 godzin.
Rozgrywkę w Broken World rozpoczynamy już rozwiniętą postacią, niemal dokładnie taką jaką zakończyliśmy Dungeon Siege II. Jedną z największych nowości w stosunku do części drugiej cyklu, jakie dodatek oferuje fanom serii, jest grywalna rasa Krasnoludów. Kolejne dwie, to nowe klasy postaci: Fist of Stone i Blood Assassin. Pierwsza z nich to po prostu krasnolud specjalizujący się w walce wręcz, druga zaś to elficki zabójca posiadający specjalną umiejętność zwiększania parametrów, od których zależy siła ataku, poprzez wykorzystanie swojej siły życiowej (maksymalnie do 40% paska życia). Tak jak dotychczas, w czasie gry w drużynie możemy mieć tylko cztery postacie, jednakże po przejściu całego dodatku, liczba ta zwiększa się do pięciu. To bonus, jaki zaserwowali fanom programiści z Gas Powered Games.
Twórcy sporym zmianom poddali także system rozwoju postaci, czyniąc go bardziej multi-klasowym. Teraz mamy możliwość tworzenia nowych typów bohaterów łącząc cechy standardowych archetypów. Postarano się także o poprawę procedur A.I. zarówno naszych przeciwników, jak i członków drużyny. W dziedzinie grafiki, nie nastąpiły żadne rewolucyjne zmiany. Autorzy ograniczyli się wyłącznie do kosmetycznych modyfikacji silnika, w stylu synchronizacja ust wszystkich bohaterów z wypowiadanymi kwestiami. Niemniej jednak w Broken World ujrzymy nowe, niewidziane dotąd lokacje (np. podziemne miasto), monstra czy przedmioty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|