tco
Administrator
Dołączył: 16 Cze 2006
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:33, 17 Cze 2006 Temat postu: Neverwinter Nights: Shadows of Undrentide |
|
|
Shadows of Undrentide to pierwszy dodatek do Neverwinter Nights stworzony jest przez firmę BioWare oraz nowo powstałe studio FloodGate, składające się przede wszystkim z byłych członków zespołu Looking Glass Studios. Dodatek ten powstał z myślą o postaciach nisko i średniolevelowych. Oferuje graczom nową kampanię przewidzianą na około 30 - 40 godzin rozgrywki, przy czym autorzy zapewniają, iż priorytetem przy jego tworzeniu była bogata i ciekawa fabuła. Wzięto pod uwagę liczne zarzuty dotyczące nudnego trybu jednoosobowego w Neverwinter Nights i tym razem historia oraz sposób wykonania powinny przykuć uwagę graczy. Akcja dodatku obraca się wokół ruin miasta Undrentide. W przeszłości było to jedno z latających miast rasy Netheril. Byli to czarodzieje władający potężną magią, i właśnie związane z mocą ambicje, stały się przyczyną ich upadku. Minęły stulecia odkąd podniebne miasta rozbiły się o ziemię, jednak ich ruiny do dziś są siedliskiem magii i naturalnie, różnych bestii.
Shadows of Undrentide został tak zaprojektowany by rozpocząć przygodę nową, nierozwiniętą postacią, jednak z racji tego, że dodatek podzielony został na trzy rozdziały istnieje możliwość rozpoczęcia drugiego czy trzeciego rozdziału już rozwiniętą (średniolevelową) postacią z NWN. Nadal możemy posiadać tylko jednego towarzysza przygody (a nie jak np. w Baldur’s Gate, pięciu), jednak gracz ma większy wpływ na jego poczynania niż to ma miejsce w NWN (np. mamy dostęp do jego wyposażenia). Bohater może osiągnąć maksymalnie 20 poziom doświadczenia. Dodane zostały nowe czary i umiejętności (m.in. Tumble, Appraise), a co więcej, w Shadows of Undrentide zawarty został pierwszy „craft skill”. Ponadto w dodatku znajdują się nowe przedmioty, bronie, zbroje i magiczne artefakty (m.in.: Boots of Tumbling czy Arrows of Petrification), a na swej drodze natkniemy się na nowe rodzaje monstrów (Medusa, Cockatrice, Sphinx, Female Fire Giant, itd.).
Zestaw narzędzi do projektowania własnych rozgrywek, scenariuszy i planowania przygód bohaterów „Aurora toolset” rozszerzony został o dwa nowe zestawy elementów krajobrazu oraz szereg narzędzi, które poszerzają możliwości kreacji nowych modułów gry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|